Program i prelegenci
Chcesz dołączyć do grona naszych ekspertów w przyszłości?
Wypełnij poniższy formularz, daj sie poznać i opisz nam swój temat na prelekcję, warsztat a może masz pomysł lub realizujesz już jakiś projekt, którym warto podzielić się z innymi na naszym panelu inspiracji!
Program konferencji 27.11.2025:
8:00 – 9:00 REJESTRACJA
Rejestracja
Zapraszamy na kawę
9:00 OTWARCIE KONFERENCJI
Magdalena Wójtowicz – Prezes Gdańskiej Fundacji Przedsięborczości (Starter)
9:15 – 10:30 BLOK I
10:30 – 10:45 PANEL INSPIRACJI
10:45 – 11:15 Networking | Kawa | EduShow
11:30 – 13:00 WARSZTATY
13:00 – 13:45 LUNCH | EDUSHOW
13:45 – 14:45 BLOK II
14:45 – 15:00 Przerwa kawowa
16:15 – 16:30 PANEL INSPIRACJI
16:30 ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI – WYNIKI KONKURSU
16:40 WARSZTATY
Ekspertci X edycji BeZee – Trendy w Edukacji

Marek Kaczmarzyk
Prof. Marek Kaczmarzyk – biolog, neurodydaktyk i memetyk, nauczyciel i wykładowca, autor artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia. Specjalista w zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania.

Aleksander Skubała
Zawodowo: programista i pomocnik biznesowy w datarabbit, gdzie zajmujemy się AI i analizą danych dla biznesu. Aktywistycznie: członek Rady fundacji Zapłon, której celem jest budowanie postawy obywatelskiej, gdzie zajmuję się sferą wsparcia merytorycznego i edukacyjnego. Prywatnie: student psychologii, entuzjasta neurobiologii, wieloletni korepetytor języka angielskiego oraz miłośnik natury.

Renata Gut
Renata Gut – przedsiębiorczyni, Twórczyni MODELU: Zarządzanie sobą na Zielonej Ścieżce, właścicielka „Instytutu Talentów Flashpoint”, wykładowczyni w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, założycielka Szkoły Trenerów Biznesu na ALK. Współautorka 3 książek:
„Zarządzanie sobą”, „Pokolenie Y. Kody dostępu”, ” Dyrektor szkoły z pasją”. Licencjonowana trenerka Instytutu Gallupa.

Ryszard Szubartowski
Współzałożyciel i Prezes Stowarzyszenia Talent. Absolwent wydziału cybernetyki w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie a następnie pracownik naukowo-dydaktyczny Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Zrezygnował z aktywności naukowej i poświęcił się pracy z młodzieżą w renomowanych liceach i gimnazjach Trójmiasta. Jest nauczycielem informatyki i trenerem kadry uzdolnionych informatycznie uczniów, którzy rok rocznie odnoszą sukcesy na olimpiadach i konkursach w kraju i za granicą. W ten sposób realizuje swoje najgłębsze marzenia i pasje, ponieważ – jak twierdzi – nauczycielem chciał być już we wczesnym dzieciństwie.

Marta Tymińska
Z wykształcenia psycholożka i kulturoznawczyni. W swojej pracy naukowej skupia się przede wszystkim na grach cyfrowych i ich kulturotwórczej roli. Swoją pracę doktorską poświęciła relacji gracz-awatar. Pracuje na Uniwersytecie Gdańskim na stanowisku adiunkta. Organizatorka wydarzeń poświęconych popkulturze (Pasja Minicon w Gdyni), animatorka kultury lokalnej, bliskie jej są kwestie równości. Adiunktka w Zakładzie Filmów i Mediów Uniwersytetu Gdańskiego. Współautorka podręcznika do projektowania gier Gamebook. Theoria.

Martyna F. Zachorska – Pani od Feminatywów
Popularyzatorka nauki i literatury, twórczyni profilu Pani od Feminatywów, autorka książki “Żeńska końcówka języka”. Tłumaczka literacka i konferencyjna. Obecnie doktorantka na kierunku językoznawstwo w Szkole Doktorskiej Nauk o Języku i Literaturze UAM. Członkini Zakładu Socjolingwistyki i Studiów nad Dyskursem na Wydziale Anglistyki UAM. Autorka prac dotyczących żeńskich form nazw zawodów i funkcji. Laureatka licznych konkursów tłumaczeniowych. Magazyn „Forbes” umieścił ją na liście 100 osób zasłużonych dla edukacji seksualnej w Polsce. Nominowana do nagrody Kobiety Roku 2023 magazynu Glamour.

Joanna Gulczyńska
Dyrektorka programu Uniwersytet Dzieci w Klasie. Z Fundacją Uniwersytet Dzieci związana od 2011 roku. Zarządzała olsztyńskim oddziałem Uniwersytetu Dzieci. Obecnie współtworzy strategię programu Uniwersytet Dzieci w Klasie i upowszechnia ideę pracy metodą pytań i doświadczeń. Kieruje pracami merytoryczno-metodycznymi nad scenariuszami lekcji dla szkół podstawowych, a także buduje i realizuje programy szkoleniowe dla nauczycieli.

Katarzyna Nabrdalik
Prezeska i współzałożycielka fundacji Teach for Poland. Zarządzała polskim oddziałem międzynarodowej organizacji AIESEC, pełniła funkcję Dyrektor na Region Europy, gdzie koordynowała funkcjonowanie ponad 40 oddziałów organizacji i ich projektów edukacyjnych. ekspertka w temacie innowacji edukacyjnych, nowych modeli wprowadzania nauczycieli do szkół, rozwoju przywództwa w edukacji, zarządzania organizacją pozarządową i fundraisingu.

Agata Bijak-Orłowska
Pasjonatka umysłów i uczenia się, przedsiębiorczymi i popularyzatorka wiedzy z dziedziny kognitywistyki. Uczy uczenia się od 2018 roku ze szczególnym uwzględnieniem wyplewiania neuromitów dotyczących przyswajania wiedzy. Nieustannie poszukuje zastosowań wiedzy o umysłach na polu edukacyjnym i biznesowym

Katarzyna Sawicka
Trenerka uważności Mindfulness Based Cognitive Therapy, edukatorka, tutorka. Szkoli w obszarze rozwoju osobistego i dobrostanu, profilaktyki zdrowia psychicznego i wypalenia zawodowego. Członkini Expert Group on Well-being at School przy Komisji Europejskiej. Laureatka European Innovative Teaching Award, nagrody za projekty Erasmus+ dla edukacji w kategorii „innowacje” i „dobrostan”. Propaguje trening uważności jako sposób na regenerację, odzyskiwanie równowagi oraz budowanie rezyliencji i dobrego samopoczucia

Joanna Mytnik
Biolożka, projektantka ekosystemów uczenia się w oparciu o najnowsze wyniki badań neuronaukowych, posiada ponad 25 lat doświadczenia w pracy dydaktycznej i trenerskiej. Celem jej działań jest zmiana sposobu myślenia o roli nauczyciela i przebudowa obecnego systemu edukacyjnego. Kluczowe obszary eksperckie: zmiana w edukacji, neuronauki, gamifikacja, active learning, nowe technologie, AI w edukacji, ocenianie bez stopni. Projektuje i wdraża niestandardowe metody i narzędzia, m.in. budując fabularne systemy motywacyjne (gamifikację od 2013), prowadzi wykłady i szkolenia z wykorzystania AI w edukacji oraz roli stopni w szkole.

Jagoda Kozłowska
Entuzjastka edukacji, zmian oraz pracy z ludźmi. Od dekady spełnia się jako lektorka języka angielskiego oraz tłumaczka. W swojej pracy ułatwia ludziom zdobywanie kwalifikacji językowych oraz sprawne posługiwanie się językiem biznesowym. Posiada doświadczenie w tworzeniu materiałów promujących festiwale muzyczne oraz filmowe. Współpracowała między innymi z: Żabka Polska sp. z o.o. czy Strefa Kultury Wrocław. Prywatnie mama roczniaka, pasjonatka literatury i sztuki. Czerpie energię z twórczych rozmów, dąży do popularyzacji różnorodności i kreatywności w nauczaniu. Obecnie pracuje przy międzynarodowych badaniach z zakresu neurobiologicznych uwarunkowań uczenia się.

Michał Wiktor Żmijewski
przedsiębiorca prowadzący Software House CodiFive, analityk i architekt systemów, programista, trener i wykładowca.
Społecznie zaangażowany w prowadzenie szkoły SP STO nr 10 w Warszawie. Pomysłodawca międzypokoleniowej konferencji edukacyjnej Koderek.edu.pl przybliżającej wiedzę o nowych technologiach i współczesnych wyzwaniach. Współzałożyciel Fundacji Hybrydowa Szkoła, której misją jest inicjowanie współpracy międzypokoleniowej i otwieranie szkół na zewnętrzny świat.”

Zygmunt Pilarek
twórca internetowy i ekspert w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK), autor kanału edukacyjnego na YouTube. Z pasją zajmuje się grafiką komputerową, łącząc ją z edukacją w swoich materiałach. Jako dyrektor IX Liceum Ogólnokształcącego w Gdańsku promuje szkołę opartą na relacjach i otwartą na potrzeby uczniów. Jest zaangażowany w tworzenie przyjaznego środowiska nauki, które wspiera wszechstronny rozwój młodzieży i wzmacnia ich kompetencje społeczne oraz cyfrowe.

Justyna Dmitruk
Dyplomowana nauczycielka matematyki i fizyki z 30-letnim doświadczeniem, obecnie pełniąca funkcję dyrektora Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Gdańsku. 17 lat doświadczenia na stanowisku dyrektora szkół. Ekspert do spraw awansu zawodowego nauczycieli, mentor w projekcie „Dziecko z pasją” Fundacji Uniwersytet Dzieci, wykładowca w Akademii Ateneum w Gdańsku na kierunku ” Innowacyjne i kreatywne metody pracy z uczniem”. Autorka i organizatorka wielu konferencji. Wieloletni lider grupy dyrektorów pierwszej kadencji gdańskich placówek oświatowych w ramach oddolnego projektu sieciowania nauczycieli „Kreatywna Pedagogika”.

Michał Bojko
Michał Bojko, Site Lead Dynatrace Polska, kieruje strategią i rozwojem gdańskiego oddziału, zatrudniającego ponad +400 specjalistów.
Posiada doświadczenie menedżerskie a wcześniej także techniczne , zdobyte w międzynarodowych projektach (USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy). Wcześniej pracował m.in. jako Global Software Engineering Director w Boeing.

Izabella Gorczyca
Stworzyła markę No Bell obejmującą placówki edukacyjne Instytut Innowacji Edukacyjnych, Wydawnictwo oraz meble edukacyjne. Z potrzeby bardziej wielostronnego realizowania misji zrodziła się Fundacja Ludzi Otwartej Wyobraźni FLOW. Współzałożycielka ruchu „Budząca się Szkoła”. Jest uczestniczką spotkań eksperckich, dyskusji i konferencji, podczas których dzieli się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, jest również współautorką publikacji naukowych. Wystąpiła jako prelegentka w ONZ w Wiedniu na sesji „27th Commission of Crime Prevention and Criminal Justice” (2018).

Łukasz Wróbel
Dr, adiunkt w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW; Pełnomocnik ds. równości na Wydziale Polonistyki UW; wieloletni współpracownik szkoły No Bell, gdzie pełni funkcję metodyka edukacji oraz doradcy ds. innowacji dydaktycznych. Współautor (wraz z I. Gorczycą) koncepcji No Bell Liceum. Autor książki Hylé i noesis.